Sabtu, 2 Februari 2013

Hi, assalamualaikum and salam sejahtera ... terlebih dahulu saya ingin introduce serba sedikit tentang diri saya ... saya Siti Aisyah Bt Yahya dan lebih dikenali sebagai ACA oleh kawan-II dan family ... selamat berkenalan (=
Ok, 1st of all blog ini bukan satu yang essential bagi saya ... cuma satu kecenderungan untuk saya menulis dan berkongsi cerita ... so, bahasa rojak jer lah ye ???  (=
Nape snazzy ??? aha ... saya bukan nak berniaga, mesti ada yang terpikir ni blog fashion or any other stylish material ... tak lah ... saya just nak sharing pengalaman , cerita and apa-II sahaja yang boleh dikongsikan ... Ok-II ... cukuplah intro saya ni ... insya Allah saya akan update blog saya agar  blogger2 suma tak bosan ... (=

gambar lautan ini saya ambil di pandai yang berdekatan dengan rumah saya.
ketika gambar ini diambil saya bersama kawan baik saya NANA.
melihat keindahan matahari terbenam ini adalah rutin ketika saya bersekolah dulu. (=
"hargailah ciptaan Tuhan pencipta Alam"

oklah ni ... semoga dipanjangkan umur dan boleh sharing lagi cerita. (=   Bye ""

Tiada ulasan:

Catat Ulasan